hmelisy Merhaba bebeğinizin haftalık olarak üst üste aynı çıktığı oldu mu? 6h 1 g ken 7 gün sonra yine 6h 1 g çıktı. Aynısı olan var mı? Sonradan bebek gelişti mi?
fatmaa51 hmelisy bebekte kalp atışı var değil mi birde önceki ultrason görüntüsüyle şimdiki atarsanız bi yorum yapabiliriz
GamzeAGacs hmelisy Bildiğim kadarıyla bebeğin iki hafta geriden gelmesi ya da iki haftaya kadar önden gitmesi normal kabul ediliyor.Fazlası sıkıntı diye biliyorum.Şuan daha çok küçük belki susam tanesi kadar bebek büyüdükçede haftasını yakalayabiliyor.
fatmaa51 hmelisy belkide geç döllenme oldu belki ultrason cihazı aynı değil bir öncekiyle kötü düşünme hiç Allahın izniyle insallah birsey olmaz en azından kalp atısı varmis 1 hafta sonra da bakılsın o zaman net anlaşılır