Seymanursrtp Merhaba kızlar hayırlı günler 5 aylık hamileyim çok şükür ki herşey yolunda bir erkek bebek bekliyoruz🤰fakat iki haftadır şöyle bir sorunla karşı karşıyayim yatarken sadece sol tarafıma yatabiliyorum böğrüm ve belim feci halde ağrıyor o kadar uykuyu seçerken uykuya hasret kaldım diyebilirim gece olsun istemiyorum artık benim gibi ağrıyan oldu mu olduysa nasıl bir çözüm buldunuz yardım edin lütfen
Eda0509 Seymanursrtp ağrıyor ağrımaz mi kiz. Solum ağrıyınca sağa dönüyorum azcık. Sonra sağım ağrıyor tekrar sola dönüyorum. Yani değişik değişik yatıyorum yani. Sadece sola yatmak imkansız zaten. Kolumuz bacağımız çürür valla 😂😂
Seymanursrtp Seymanursrtp Eda0509 kaçıncı haftadasiniz siz şimdiden uykusuzluk başlarsa doğuma zombi gibi girerim 😒😒😒
Seda5892 Seymanursrtp çözüm yok gibi😂 sola yatıyorum az sağa döbeyim diyorum 1 dakika geçmeden geri sola dönmek zorunda kalıyorum sırt üstü yatmak ayrı işkence 😂 sol kolum uyuşuyor anca☹️☹️☹️☹️☹️
Gulsah7171 Seymanursrtp aynı durum bendede var sola yatıyorum bacagımın arasına yastık koyup Bi uyanmışım sırt üstü yatıyorum sol ağrıyınca sağa dönüyorum sağ ağrıyınca sola öyle garip Bi düzen oldu 😂
Seymanursrtp Eda0509 aynen ya sol tarafa yattgim da ful uyusuyo sol tarafım ne yapacağımı şaştım artık ağrı kafayı yedirtecek biçimde
Eda0509 Seymanursrtp çözümü yok galiba. Dönüşümlü olarak sağa sola yat canım. Yapcak bisey yok. Ben öyle yapıyorum azda olsa rahatlıyorum azcık
Seymanursrtp Eda0509 en tuhaf olan da 😂😂😂😂eşim gece çalıştığı zaman yatak bana kaldığı için agrim olmuyor eşim evdeykn ağrım oluyor koca yatağa sigamiyorum
Seymanursrtp Eda0509 Allah yardımcımiz olsun inşallah ben de 19 haftayı bitirdim 20 haftadan 2 gün aldım
Seymanursrtp Seda5892 aynı vakayız 😒😒😒uykuya hasret kaldım eşim öyle güzel uyuyor ki izlemek zorunda kalıyorum uyku hayal oldu şimdiden 😥
Seymanursrtp Gulsah7171 6)7 aylık olduğum da düşünemiyorum 😒😒😒birde 2 trimester rahat olur derler alakası yok işkence 2 trimester de başladı 🙄🙄🙄
Aselmoms Seymanursrtp ben ben ben 😓 o kadar cok dönüyorum ki uyanıyorum ve birdaha uykuya dalmak cok.zor oluyor sag tarafim agriyor sola solum agriyor saga....
Seymanursrtp Aselmoms 😥😥😥ne kadar kader ortağım varmış bende bir tek bende de oluyor sandım 🙄🙄🙄doya doya uyumayı özledim
Seda5892 Seymanursrtp bitane vur uyansın dermişim😂😂😂 ay bende ya tam ne güzel uykuya dalıyorum bu seferde işe kalkmak zorunda kalıyorum😭😭😭
Efemina Seymanursrtp ya benim eşim de başını yastığa koyar koymaz uyuyor ya hiç mi bi yerin ağrımıyor ya hiç uyuyamıyorum gündüz de hep uykum geliyor 😒😕😄
Seymanursrtp Seda5892 birde çalışıyosun Allah yardımcın olsun ben ev hanimiyim kac haftalık hamilesin