yenidennnn varis corabi diye geçiyor galiba ben Türkiye’ye yasamiyorum yanlış bilgi vermek istemem. Çünkü kan mı artık neyse işte tansiyonu etkileyen şey bacaklardan beyne geçmesi uzun süre biliyormuş vs vs bi şeyler dedi doktor o çorapları giymeye üşeniyordum ama giymeyince gerçekten çok kötüyüm