sinem3576 merhaba bende serklajlı annelerdenim çok şükür doğum yapalı 7 ay oldu ❤️🙏🏻 Rabbim sizide sağ salim evladınıza kavuştursun. Ben serklaj olduktan sonra benim rahim ağzı kısalığımın ölçüsüne bir daha hiç bakılmadı ve üstüne oldukça da açılmam vardı acil olarak yapıldı işlem bana. Hiç ölçülmedi tekrar bundan sonra zaten yapacak bir şey yok bebeğin vaktinde gelmesini bekleyip dua edicez dedi doktorum ve o süreç boyunca hep yattım. Umutsuzluğa kapılmayın hiç, Rabbim gönlümüze ferahlık versin 🙏🏻🥰