Gerçekten sinirlerim aşırı bozuldu, bugün kontrole gittim bebek normalde baş aşağıya duruyordu pozisyonda kanala girecekti fakat bugün terse döndüğünü öğrendim. Doktor bile şok oldu çok nadir olan bir şey normalde alanı dar suyu azken dönmesi imkansız dedi, normal doğum çok istiyordum ama artık sezeryan olucak gibi. Pazartesi tekrardan gideceğim bir ümit tekrardan pozisyona girmiş mi diye kontrol edilcek eğer girmediyse mecbur sezeryan doğum olucak:( Dua edin nolur:(