Maviyesil121212 Basakaya doğurdunuz mu acaba Benim de rahim üstünde baskı var ve sancılarım çıktı nstde
AkelebekB Bugün 39+0 ım hiç açıklık yok sancıda yok bilmiyorum stresmi yaptm tansiyonum yükselmş takip edicez dedi doktor başka da bşy demiyo şu zamna kadar gelir dese bari