Kızlar 27+3 haftadayız. Bugün kontrolümüz vardı. Geçen ay gittiğimde suyu gayet iyi demişti bi doktor bu sefer başka bi doktor suyu fazla, karnı büyük dddi zaten kafa yapısı 2 hafta ileri gidiyodu ama bu doktor 3 hafta olarak ölçtü. Perinatoloji gönderdi sıvı almak istediler yine ilk zamanda da kabul etmemiştim yine etmedim. Açlık tokluk kanı bakıcaklarmış yarın onu vericem. Her gittiğimde sürekli başka bişey söylüyorlar. Suyu fazla olduğu için bişey olduğu anlamına gelmez vs diyor bana doktor sonrada. Şeker yüklemen falanda normal çıkmış bazen olabiliyor böyle diyor. Başına gelen var mı acaba böyle sürekli geriyorlar beni ya 🥺