minikurabiye7 Doktor hiç yemek yemesende senden beslenir dedi burda organlar olusuyo tutma dedi falan seyler okudum tecrübesi olan varmı doktoru yorum yapan
akbltsvda minikurabiye7 senden beslenir peki ya sen🙂 bebek için vücutta yeterli besin kaynagi senin beslenmenle olur bu bnm nacizane fikrim. tut yada tuma demez ama erken haftalarda bebegin organ gelisiminin en hizli oldugu zamanlar. dikkat etmek lazim. yüce Allah bunun kolaylığını vermis zaten
namkol1 minikurabiye7 Benim doktorum tutmamam gerektiğini bayılma riskinin arttığını ve bunun çok tehlikeli olduğunu söyledi. Görümcem tutmuştu suyunda azalma oldu doktoru çok kızdı tutmayı bıraktı.
annebebeka minikurabiye7 bebek gün içinde gerekli vitaminleri senden aldığı için sana bişey kalmıyor, bu da tansiyon duşmesine hasizliğe bayılma baş dönmesi gibi şeylere yol açar ve bu da bebeği kötü şekilde etkileyebilir 🙂