Dfnsyn sevilay2677 sizin planlıydı sanırım. Ben korunuyordum ama bir ihtimal olmuştu hayırlısı olsun inşallah
sevilay2677 Dfnsyn tesadüfen öğrendim yumurtlama olduğunu ve değerlendirdik geçen sene bu zamanlar korunurken hamile kalmıştım maalesef 3 aylık kaybettim
Dfnsyn sevilay2677 yaa çok üzüldüm başınız sağ olsun tüm güzellikler gönlünüzden geçtiği gibi olsun. Ben de geçen sene bu zamanlar yeni doğum yapmıştım o yüzden korkuyorduk ama tam yumurtlamaya denk gelmiş heyecanla bekliyorum umarım hayırlıs ne ise o olur
sevilay2677 Dfnsyn teşekkür ederim güzel dileğini için her şey vaktinde geliyor Allah hayırlısını nasip etsin inşallah sizin içinde