Bykessra biraz durumuna göre değişiyor benim doktorum 36 da rutin olarak nst istiyor ama ben 34 de kasılmalarım var diye girdim sancı belirgin düzeyde değildi, 36 da girdim geçen hafta ve yarın 37 olacağım yarın tekrar gireceğim 36 dan sonra her hafta muayene ondan önce de 28-36 arası 2 haftada bir muayene yapıyordu genelde nst 34 de başlıyor ama gerek görülmezse bebeğin genel hareketleri iyiyse sancı falan da yoksa 36 da da başlayabiliyorlar veya acil bir durum olduğunda