Momoflatte Geçen sene doğal yolla gebelik oluşup kimyasala döndü, bütün tahlilleri yaptırdık sebepsiz infertilite dendi. Transfer oldu ama tutunmadı 4aa kalite 5.gün embriyosuydu. Psikolojik olarak yoruldum neden böyle oluyor
GamzeAGacs Momoflatte Kuzum öncelikle hiç stres yapmayın bence en önemli şey bu .Zamana bırak inan herşeyin bir zamanı var ben artık buna inanıyorum.İki düşük yaşadım hatta bitanesinde bebeğimin kalbi durdu kürtaj oldum. kez hamile kaldım bebeğim şimdi yanımda uyuyor çok şükür 🙏Umudunu hiç kaybetme zamana bırak🌸
Momoflatte Doktorumuz embriyonun genetiğiyle alakalı büyük ihtimal dedi. 2 gün önce beta 28 çıktı bugün test günü 3.9 çıkmış tutunmamış. Tutunmak üzereyken gücü yetmemiş dedi. Genetik tarama teklif ettiğimde yaşın küçük dedi 30 yaşındayım 2 tane 4bc kalite dondurulmuş embriyo var. Doktorum bayramdan sonra tekrar başlamak için görüşmek istiyor ama ben ara vermek istiyorum napmalıyım bilmiyorum
lapetiteangelle Psikolojik olarak kendinizi daha iyi hissedecekseniz bir kaç ay ara vermek iyi olabilir. Stresli olmamanız gerekiyor. 5. denemede hamile kalanlar var, umudunuzu kaybetmeyin, inşallah doğru zamanda olur. Yaşınız da henüz genç, stres yapmayın. Momoflatte