bba0110 8 mart 11 10 mart 25 12 mart 23 Sanırım kimyasal oldu kanama ne zaman başlar normal regl gibi mi oluyoruz bu durumda
seyyyy evet bende şubat ayında kimyasal geçirdim benim normal adetim 5 gün sürüyodu kanamam da 5 gün sürdü normal adet gibi ve bitti