Kızlar dün kendi doktorum yok diye başka bir doktora gitmiştim ve bana net olarak erkek demişti (14+6). Kendi doktorum da 12+5de kız gibi demişti. (Oğlumu da 12+4de söylemişti ve yanılmadı). Bugün de devlette randevum vardı perinatoloji sevki açtırmak için. Orda doktora hiç bahsetmedim doktor baktı cinsiyet belli mi dedim net bir şey söyleyemem şuan dedi😅 Erkeğe benziyor gibi ama net değil dedi. Ama iki doktor da bana pipi vs göstermedi. Bugünki ultrason bu anlayanlar bakabilir mi acaba ? Çok tereddütte kaldım. Kendi doktorum 16.haftada çağırdı ona o zaman gidince netleşir diye düşünüyorum
