Bumah tam boydan resmini bulamadım yakın cekimde de belli olmuyor ama ikeanın antilop modeline cok benziyor ben başkasından almıştım eşyalarına para vermedim onun bunun az kullandığı temiz kullandığı eşyaları değerlendirdim işimi de gördü basamak yeri yoktu gerek de duymadım açıkçası duysam alırdım sanırım. temizliği de kolay oluyor su tutunca akıp gidiyor icine civilden minder alıp kullanmıstım minderinin anası ağladı tabi onu attım bir de bunların altına örtü tavsiye ederim yerken sandalyede kalmıyor etrafa saçılıyor ben önlükten çok mama sandalyesi örtülerinden verim aldım. önlük gereksiz haraket kısıtlıyordu bosuna para vermisim baya bi süre altına sofra bezi örttüm ama temizliği sürekli yıka kurut zor oluyor en iyisi örtü serip atmak ya da bi kac kez kullanmak cunku herşey direkt yere düşüyor

