hilalnurr Yengemin 7 -8 haftalık bi gebeliği var kese şeklinden kız mı erkek mı anlayanlar varmış bi bakar mısınız sizce ne? <a href=“https://hizliresim.com/6zgff42"><img src=“https://i.hizliresim.com/6zgff42.jpeg” alt=“ff”></a>
hilalnurr hilalnurr bu ovülasyon gününe göre bakılanda kız cıktı bide kan yenilenme muhabbeti var onda da kız cıktı bir oğlu var eşi abim oluyor bizde bir kız bir erkektik abiminde öyle olabılır belkı bır kız bı erkek 😂