tecrübesi olanlar lütfen bilgilendirebilir mi , daha öncesinde bir kist aldırmıştım kapalı ameliyat ile fakat şu anki doktor takibe aldı çünkü kıstım tekrar bir ay önce gittiğimde kontrole soldaki kistim dört sağdaki kıstım ise altı santimi di şimdi soldaki sekize çıkmış sağdaki iki cm e düşmüş , doğum kontör hapı verdi adet olduğum ikinci gün başlayacakmışım bir ay kadar kullanalım dedi o süre zarfında kistim dönerse veya patlarsa ne olur yaşayan var mı korkuyorum. Adetime kadar da hamile kalabilme ihtimalim varmış hamile kalırsam eğer kist ile birlikte zararı olacak mı yaşayanlar varsa lütfen yorum yazabilir mi