ozlem7090 Kızlar bugün 39+0 olduk doktor kontrolümüz vardı , bizde hala tık , doktor ilk gebeliklerde 41 e kadar normal bekleyebiliriz sorun yok dedi ama ben artık doğurmak istiyorum 😂😂 benim gibi bekleyenler var mı ? Hızlandırmak için biseyler yapıyor musunuz?
rabiames ozlem7090 ben de 39+1im bekliyorum valla çok ağırlaştım ara ara kasılma geliyor, ağrı da gelsin diye dua ediyorum. Belden biraz ağrım var ama emin olamıyorum ya 2 gündür de akıntım var
rabiadumanb ozlem7090 yapıyorum ama yok bacım ne zaman gelmek isterlerse o zaman geliyorlar artık ümidi kestim🙈
kubraturkkoc ozlem7090 bende 38+1 deyim sırtım boynum belim mahvoldu 🥲 her geçen gün zorlaşıyor işler gelsin diye bakıyorum
ozlem7090 rabiames selamlar , doğum yaptınız mı acaba sizle de aynıydık bugün 40+0 oldum hala gelmedi bizim kız 🐣 neler yaptıysam yok gelmiyor 🤦🏻♀️
ozlem7090 rabiadumanb işin garibi açıklığı geçtim çocuk asagi bile inmiyor hala yukarlarda 😂 tekmeleri ağzımda hissediyorum , herkes diyor karnın asagi inince doğum yaklaşır bende daha öyle bisey yok 😂
rubyyyy 38+4 her şeyi yaptım ve yapıyorum ama hala yok gelen giden yarın açıklık durumuna göre yatış yapacak doktorum
ozlem7090 rubyyyy hayırlısı olsun insallah , şu an var mı açıklığınız yoksa kontrolde mi bakacak , bebeğiniz kanala girmiş falan dedi mi , bana hiç böyle şeyler söylemediler daha , bende dedim heralde gelmeye niyeti yok bu kızın 😂
kubraturkkoc ozlem7090 erkek mi bebeğiniz, benimde karnım öyle bu gidişle inmeyecek gibi ama erkek çocukları doğacağı güne kadar yukarıda olurmuş
rabiadumanb ceydali 40+6 oldum bacım yarın artık suni ile başlatacak doktorum dün nişanım geldi ama birşey yok ne sancı ne de suyum geldi 🫠
ozlem7090 kubraturkkoc yok canım benimki kız , sözde kızlar erken gelir dediler ama bizimki yerine sevdi diye düşünüyorum artık 🤣
mukaddesss1 39+0 dayım 1 hafta önce sancılarım vardı nst 10 dkk bir olarak çıktı 2-3 gündür nst de sancı çıkmıyor karnım aşağı düştü merdiven pilates ev temizliği squat günlük ılık duş bütün Tuşlara bastım yani 🤣 ama oğlumun ne kanala girmeye ne de gelmeye niyeti var 😂
Fatmanur_0416 ozlem7090 bende 38+3 bende bekliyorum en son 37+0 da 1 parmak açıklık var yeni başlamış dediler daha da ilerleme olmadı ağrılarım çok var bakalım ne zaman gelecek vallahi yoruldum 😐
ozlem7090 Fatmanur_0416 ay sağlıcakla gelsinler orası ayrı da sonlara doğru da artık kavuşmak istiyor insan 😁
kubraturkkoc ozlem7090 korunmasız ilişki de doğum başlatıyormuş 39dan sonra gün aşır tavsiye eden doktorlar varmış 🤷🏻♀️
mukaddesss1 ozlem7090 onu da yaptım 2 gündür evi temizliyorum baştan başa ya bir insan salonu 2 kere eliyle siler mi koltukları bile sildim 😂
Fatmanur_0416 ozlem7090 öyle valla insan artık o içinde atılan tekmelerin sahibiyle tanışmayı çok istiyor 🤭
ozlem7090 mukaddesss1 iliski de doğumu başlatır diyorlar ama ben ondan nedense biraz korkuyorum zarar verir mi acaba diye tereddutlerim var 🙈 doktora soracaktım unuttum