edahanim80 Kızlar sorum başlıkta. Giden var mı acaba? Bebeginizi görebildiniz mi? Cihazları iyi mi? Sizce gitmeli miyim? Yoksa özele mi gitmeliyim?
toprak6671 edahanim80 bende özele gidecektim bir arkadasim dedi özelde perinatoliji bölümü bakmıyor radyolog bakıyor ve kısa sürüyor devlete gitmen daha iyi dedi o yüzden vazgeçtim devletten aldım sira
berfinkavukoglu edahanim80 burcu ulusoy erdoğan a gidiyorum şuanlık memnunum siz hangi doktora gidiyorsunuz
edahanim80 berfinkavukoglu ultrasondan sonra nasıl olduğunu yazar mısınız rica etsem. Bebeğinizi görebildiniz mi? Doktorun ilgisinden memnun kaldınız mı? Ultrason fotoğrafı verir mi diye? Kafam çok karışık bu konuda. Acaba özele mi gitsem diyorum da
aybike5_0 berfinkavukoglu canım biraz temas seven bir doktor ama yarım saat 40 dakika falan baya bir detaylı inceleme yapıyor
aybike5_0 berfinkavukoglu zaten bir doktor var Ahmet yanar bey. Ben 33 haftalığım gitmiştim. İlgi alaka iyi canım para verip özele gitmeye gerek yok.