gizotugi Merhaba arkadaşlar biliyorsunuz ki uzun zamandır dalin markası var bebekler için kullanan kişiler nasıl buldu almak için uygun bir ürün mü
bbaskal gizotugi ben kızımda kullanıyorum şampuanını, birkaç defa deterjanını aldım kolonyasını da kullanıyorum bence eski güzel bir marka