Selam kızlar, ben de buraya artık doğum hikayemi yazmak istiyorum. Sürekli okuyup kendimi motive ediyordum inşallah benim hikayem de birilerine yol gösterici olur ☺️
39 haftalıkken doktorumla ertesi gün vajinal fitille doğumu başlatmaya karar verdik. Bebeğimin böbreğinde büyüme vardı ve kaka yapma ihtimaline karşı böyle bir karar aldık. Bir de kilosu da daha fazla artarsa vajinal doğum zor olabilirdi. Neyse ertesi gün saat 6da hastaneye yatışım yapıldı. Önce lavman yapıldı daha sonra saat 7de rahime fitil yerleştirildi. Çok ağrılı bir işlem değildi herkesin dayanabileceği kadardı. Daha sonra beklemeye başladık. Bu sırada odayı süsledik. Bebeğin kalp atışları kontrol edildi hep. Böyle böyle saatler geçti. Sancılarım yavaş yavaş arttı ama dayanılmayacak gibi değildi hiç. Sürekli hareket yürüyüş pilates topunda hareketler yaptım. Açıklık kontrolü yapıldı sürekli. Benim rahim ağzımın gevşek olmadığını söyledi ebeler o yüzden biraz canım yanıyordu açıklık kontrolümde. Daha sonra saat 5 gibi suyumu patlattılar. Bu arada fitili çıkardılar ve yavaş yavaş suni sancı verildi. Sancılarım düzene girmediği için mecburen suni sancı verdiler. 5ten sonra sancılarım yavaş yavaş arttı ve artık saat 7 gibi en üst noktadaydı. Hem uzun saatler bu süreci yaşadığım için hem de çok aç ve susuz olduğum için artık dayanmayacağımı epidural verilmesini istedim. 8 cm açıklıkta çok az miktarda epidural yapıldı. Hiçbir şey hissetmedim. Ama artık çok yorulmuştum. Benimle sabahtan beri ilgilenen ebelerin mesaisi bitmişti doğumuma yetişemediler. Başka bir ebe girdi doğumuma. Ama hepsi çok iyi ilgili ve tatlılardı. Allah hepsinden razı olsun. Daha sonra akşam saat 8:45 gibi beni doğumhaneye aldılar. Epidural o kadar azdı ki bacaklarımı hissediyor adım atabiliyordum öyle söyliyim. Ama çok rahatlattı beni. Doğumhanede beni hazırladılar doktorum geldi. Bu sırada çömelme hareketinde ıkınma geldi ıkın dedi ebe. Ben de öyle yaptım. Çatala çıktıktan sonra sanırım 20-25 dakikada 7-8 ıkınma sonunda bebeğimi kucağıma aldım. Tarifsiz bir duyguydu. Her şey geçti gitti. Çok büyük şükür sebebi gerçekten mucize ❤️
Kesi atıldı tabi 5 dikiş atıldı. Kızım 3 buçuk kilo 52 cm doğdu. Doktorum ve ebelerim benim şansımdı inşallah herkesin karşısına merhametli işini bilen insanlar çıksın