Arkadaşlar merhaba dün 36+1de nstye girdim sancılarım 16-20 arası çıktı. Kaç olunca doğum geliyor demek hala anlamadım. Ve bu kadar sancı çıkması yüksek mi acaba onu da bilmiyorum, doktorum da şu anlık bir şey yok dedi ama neticede sancı çıktı, doğum yakın mı sizce😂