Herkese 2. Gebelikten 16+5′den selam kızlar hamilelik nasıl gidiyor bebeklerinizin hareketlerini hissediyor musunuz cinsiyetler öğrenildimi ben sadece 3 sn yaslandigi zaman hissediyorum ve cinsiyet büyük ihtimalle erkek çatlaklarim çok ve karnım erken çıktı sanırım 2. Gebelikten dolayı benim gebeliğim inişli çıkışlı genelinde ya leke ya kanama yaşıyorum 9 a kadar kalp atışı yoktu kürtaj denilen gebelikti hatta ben şimdiden penguen gibi yürümeye başladım oncegi hamileliğim bu kadar değildi ve sürekli bayılıyorum resmen kulagimda sesler gidiyor çınlama başlıyor göz kararıyor sanki bir adım atsam bayılacakmis gibi oluyorum hep gün içerisinde en ufak bir ağırlık kaldirsam kanamam oluyor başta ikiz gebelikti çift kese ve kalp atışını duyana kadar tek kese kaldı ve 1.5 yıl önce sezaryen oldum ve 5 ay önce ise saframı aldırmak zorunda kaldım karnım çıktıkça iyice gerilmeye başlıyor gorseldeki gibi 4 adet dikiş ve sezaryen dikişim var benim durumunu yaşayan varmı doktorum en geç 36 37 de alırım dedi ve acaba dikişler açısından daha erken alırmı merak ediyorum açıkçası

