iremxersoy 28 subat pikti 1 mart esitti ben 1 marttan hesaplayinca sanirsam dpo 11 deyim regl 7 gun var ve bugun kan verdim 0.8 cikti :( artik kesin diyebilir mym olmadığına?
Bykessra iremxersoy Regle 7 gün varsa yükselebilir. Regl olman gereken gün olmazsa tekrar ka verebilir veya evde idrar testi yapabilirsin
YedigiAyaziUnutanKurt iremxersoy yumurtlamadan sonra 17. 18. Gunlerde net sonuc alirsiniz oncesinde varsa da cikmayabilir
melekdamar iremxersoy 31 gün oldu bugünle bugün yarın gelmesi lazım reglim ama gelmedi kanda da gebelik çıkmadı neden öyle bilmiyorum
iremxersoy Gokturkmom_ belirtiler hissedince birde dpo 11 12 de cikar diyorlardi ondan cunku kimyasallarda bile regle 7 gun kala 14 ve 18 gordum gerci regl zmani degerlerim dustu o ayri
Gokturkmom_ iremxersoy ben reglden 4 gün önce öğrenmiştim kiminde de geç döllenme yüzünden regl geçmesi gerekiyor asla belli olmaz 🥹 çok erken verince de doğru sonuç almak zorlaşıyor
evrem07 YedigiAyaziUnutanKurt ben ovitrellenin 10. Günündeyim beta 3.8 çıktı bende heralde erken verdim dedim
iremxersoy bba0110 yine erken dusmus benim kasimda 257 ye kadar duzenli cikip adetin 9. Gunu dusmustu :((( ocakta da 18 gordum 5 gun sonra 5 olmustu o da oyle gitti bu 2 ay bos hic yok :((
melekdamar Kızlar 3 gün önce test taptım eskiden yaptığımda tek çizgi şuan iki çizgi çıktı silik ama belli hamile miyim
melekdamar Regl günüm geçti iki gün test yaptım ikisinde de pozitif çıktı kan vermeye gideyim mi tekrar en son 11 şubatta regl oldum hala gelmedi Esma006