Hamileliğimin 7.haftasındayım ilk hamileliğimi öğrendiğimde gittiğim doktor b12 ilacı tribeksol vermişti o ilacı düzenli bir şekilde kullandım bugün farklı bir doktora gittim o doktor bu ilaç gebelerde kullanılmıyor direk bırak dedi bugüne kadar kullandım hep bebeğime zarar vermişmidir aranızda kullanan oldumu