gamzeata45 1 gün ya ne iki günü sistem şöyle ilerliyor mesela şöyle doktoruma çalışma saatleri içerisinde giriş yaptıysan ertesi gün o saatte çıkıyorsun ama eğer örnek doktoru 5′te çıkıyor senin doğumun saat akşam 10 da oldu ertesi gün doktor o saatte olmadığı için maalesef ertesi güne bırakmıyorsun 24 saate doldurman için sezeryan olacağın için büyük ihtimalle Sabah saatlerinde doğum yaparsın yapmış olursun ertesi gün o saatte çıkarsn eğer bir sorun yoksa özelde de aynı sistem ablamla aynı hastanede doğum yaptık ben sabah saatlerinde gittim doğum yaptım ertesi gün o saatte çıktım ablam akşam saatlerinde yaptı 2 gün kaldı bide devlette her ne ameliyatı olursa olsun ameliyat öncesi 1 gün orda kalmak gerekiyor gözetim için ama kabul etmek zorunda degilsin