Selamm kızçeler…..Evet geldim başlıyorum anlatmaya ama çoğunuzdan farklı olarak normal bir gebeliğim yoktu gebelik kolestazisine yakalandım 34.haftamda ve doktorum biraz daha tutup erkenden doğuma alacağını zaten söylemişti ona kadar ilaç falan kullanıyordum ve ve ve gece çok kötü kaşıntım artmaya başladı tabii ondan 1 gün öncede vardı bildiğiniz haftam irerledikçe kolestazi beni mahvediyordu ve ilaç bile işe yaramıyordu. 36+6günüsi sabah uyandım ve öğlene kadar bebeğimin hiç hareket etmediğini anladım direk doktoruma yazdım ve beni acile yönlendirdi acilde kalp atışına bakıldı ve altdan muayine yapıldı sonrasında acil beni nöbetçi jinikoloğa yönlendirdi ve jinikolok doktorumla konuştuğunu söyledi ve doğuma alıcağını belirtti tabi ben şok beklemiyordum yani bana söyledikleri kolestazi git gide artıyor sana da bebeğe de zarar verebilie kilosuda iyi ilaç vericez 2 saatde 1 su gibi bir şey o senden sancı yapacak tamam dedim kabul yani ne yapabilirim çocuğu riske atamam eşim çocuğumla beraber döndü eve eşyalarımı almaya beni sanci odasını aldılar ve ilaç verdiler doktorumlada bir yandan görüşüyordum telefonda bana açılman 3 den fazla olduğunda artık geleceğim dedi ona kadar nöbetçi doktor kontrol etsin dedi tamam dedim , ilaç içtim sancı için 2 saat falan iyiydim yani bu arada ben 7 mart 15-16 saatlerinde hastanedeydim , gece oldu saat 20-21 arası 2 cm dediler ve bu arada kasılmalarım vardı yani sancılarım giderekde artıyordu doktorum erkenden geldi sonra eşim geldi yine ilaç verdiler içdim bekledik açılmam hızlandı sonra 5 e çıktı birden 8 marta girdik 00:00 oldu ve ben epidural istedim artık dayanamıyordum bide gucumu toplamam lazımdı aldım epiduralı aldığımla almadığım bir oldu 7 ye çıktı açılmam 10 dakika geçti ki ıkınma hissi geldi bu arada ıkınmayla birlikde titriyorumda doktorum geldi baktı geliyor dedi ıkınman olduğunda nefes al başını kaldır ve tualetini yapar gibi ver dedi gücünü 5-6 ıkınmada çıkardım tosunu kesiğim olmadı hiç rahat temiz çıktı şükür 36+6 da 2.800 gram doğdu küveze gerek kalmadı sadece ısıtmaya aldılar bebeği ,8 mart 02:32 de kavuştum sonunda kolestazım geçti mi diyecek olursanızsa tam geçmedi ama baya azaldı kaşınmam şiddetli değil bazen oluyor bazen olmuyor illalah etmiştim artık bu kaşıntıdan bir yandan bakdığımda üzülüyorum erken doğdu diye falan ama bir yandan da iyiki oldu diyorum küveze girmeyeceğini tahmin edenmezdim ilk bebeğimde 37+2 de doğmuştum çok zayıftı ilk tecrübemle bakamamıştım doğru dürüst onun travması var bende erken doğurup zayıf bebeğe bakamama emzirememe süt olmaması , sütüm 48 saat gelmedi 2 bebeğimdede şimdi çok şükür iyi 💕