Ne istediğinize bağlı birazda.
Mesela ilgi alaka bekliyorsanız şansınıza kalmış devlette çok ilgili ebeler de varmış.
Şansınıza berbat insanlarda çıkabilir.
Özelde çıkmaz çıkamazçnkü para ödüyoruz.
Ama ben her zaman devletin deneyimlerinin daha fazla olduğunu düşünüyorum.
Mesela benm devlet tercih etmememin sebebi eşimin yanımda kalamaması. Riske atamıyorum