Julican Merhabalar anne ve anne adayları, elinizde kullanmadığınız fazla proluton depot iğne var ise ücret karşılığında bana gönderebilir misiniz, ilaç Türkiye genelinde yok, ancak eczane elinde kalan olursa bulabiliyoruz, ama birçok il aradım malesef yok.
Tugceibo Julican özel hastanede bana vurmuşlardı yoktu hiç bi yerde orda vurulmuştum bi hastaneyi dene istersen
Gebelikseruvenim35 Bnde farkli sehirlerden getirriyorum maalesef ilac yok. Yurt disindan da getrtebilirsiniz tanidik varsa
Julican Sldysf nasıl iletişime geçelim özelden mesaj atma varmış burada bulamadım. Yada ben telefonumu mu yazayım size
Nisansimge Allah yardımcınız olsun bende kullanıyorum onu haftada 2 tane çok zor buluyorum koca ankarada 10 tane zor buldum yani bide doktorum 36.hafta sonuna kadar kullanılsın dedi daha 16.haftadayım Allah hepimizin yardımcısı olsun
Julican Nisansimge Allah sizinde yardımcınız olsun gerçekten riskli gebeliklere bu tarz iğnelerin bulunmaması çok sıkıntı, inşallah bir an önce stoklarda olur da bunca insan sağlığından bir şekilde eksik olmaz. ALLAH razı olsun Sldysf arkadaşımız bana ikitane gönderecek. Hiç yoktan beni idare eder şimdilik.
Nisansimge Julican zam gelme mevzusu varmış o yüzden çoğu ilaç yok şuan piyasada ama marttan sonra gelecek diye biliyorum inşallah bi an önce gelir
Julican Damlas kayınvalidem uşak devlet hastanesinde çalışıyor tedaviye ilk başlarken o 4 tane bulup göndermişti sağolsun. Onlarda bitince sizlere de sormak istedim. Sağolun kızlar.
Damlas Julican olduğunuz şehirdeki hastanelerde yok mu hiç😞 zaten stresliyiz bir de iğne telaşına düşürüyolar bizi, inşallah bulursunuz
Kabarik E artik gelecek demislerdi. Hala yokmu? Benimde elimde bir tane kaldi. Bende 36 ya kadar vuruncam. Eyvah 😰
Julican Kabarik Gülüm malesef Türkiye geneli yok, Antalya, uşak, Afyon, İstanbul. Denizli de ki akrabalarıma sordurdum kendimde konya dayım ama düşün bulamadım.
Julican Damlas eczanelerde aradım hep hastanelere sormadım vermezler diye, en son çare onlara danışmak
Damlas Julican ben de sormuştum burda, doğum üzerine iki hastanede var dediler. Sadece ilaç ücreti ve10 lira vurulma ücretiyle hastanede yaptırıyorum. Doktoruma söyledim, onun bile haberi yokmuş. ondan soran herkese söylüyorum ☺️