minikurabiye7 Sık seyahat ediyoruz güvenlik kontrolündeki cihazlardan tedirgin oluyorum gebelikte yorumu bilgisi olan varmı
babyou minikurabiye7 avm havalimanı girişlerindeki cihazlarda sizi veya bebeği etkileyecek düzeyde bi enerji yok ama bu çantaları valizleri koyduğumuz raylı sistem büyük risk ondan uzak durun yeter hoş onun da içine girmiyorsunuz zaten ama yakın durmayın
namkol1 minikurabiye7 Havalimanında kadın çalışan elle aradı beni. Hiç geçmedim. Ama ayakkabı falan çıkarttılar. Söyleyince anlayışla karşılıyorlar lapetiteangelle
miracsevim minikurabiye7 ben Almanyadayım ilk hamileliğimde Türkiye’ye uçtum İstanbul hamile olduğumu söyledim karnımda yoktu ama ona rağmen cihaza sokmadılar kadın kontrol ediyor sadece
aslmoms ben sırf üşendiğimden o girişlerde fln hamileyim diyerek yandan geçiyorum :) havalimanı vs bilemem ama avm lerde fln işe yarıyor :D Zararı yok diye biliyorum. Pek radyasyon yaymıyormuş o cihazlar.
nur_sima1 minikurabiye7 evet kabul ediyorlar anlayışlı oluyorlar elle arama yapılıyor içiniz de rahat etmiş olur hem
nur_sima1 lapetiteangelle evet anlayışlı oluyorlar genel de siz söyleyin geçirmezler elle arama yapıyorlar