Merhabalar sevgili anneler. Kadın doğum bölümlerinin iyileştirilmesiyle ilgili bir yazı okurken bazı hastanelerde artık lavman yapılma zorunluluğu kalkmış. Sadece anne isterse yapılır diye bir şeyler okudum ve şok oldum. Normal doğumda lavman mı yapıyorlar? Yapılmıyorsa ıkınırken kötü kazalar oluyor mu? Bunu daha önce hiç düşünmemiştim ve hiçbir şey bilmiyormuşum. Arkadaş çevremde de normal doğum yapan yok hiç bilmiyormuşum bu durumları. Bilmediğim başka neler var tecrübeli olanlar paylaşsınlar lütfen :)