Kızlar merhaba 33+6 haftalık gebeyim 2 gündür vücut kırgınlığı şiddetli boğaz ağrısı ve öksürük şikayetlerim var yarın da rutin kontrolüm var diye sağlık ocağında kan verdim crp değerim 68 wbc de 16 çıktı yani enfeksiyon var demek oluyor doktoruma damardan parol alabilir miyim dedim onayladı parol aldım kırgınlığım düzeldi ama boğaz ağrım ve öksürüğüm aynı yarın doktora gidicem fakat içim içimi yiyor erken doğum olur mu? Bebeğime zarar verir mi? Bilgisi olan var mıdır?