taze_annee_ Philips avent almak istiyorum ama çeşitleri var ben anlamadım yeni doğacak bebeğim için sizce küçük olan 0 ay+ 125 ml olanı mı alayım yoksa 1+ ay 260 ml olan mı hangisi daha kullanışlı olur yardımcı olursanız çok sevinirim
bbaskal taze_annee_ 0 ay 125 ml olanla başlayabilirsin istersen ama başlık değiştiği için istersen biberonu büyük alıp başlığını 0 ay olandan da alabilirsin
bbaskal taze_annee_ sonra zaten ayına göre başlığını değiştiriyorsun bir defa biberon almak istersen öyle yapabilirsin
Zeynepefem taze_annee_ 1 ay ile baslayabilirsin 0 olanon bebegi cok yorduğunu bebegin cekemedigini soyluyorlar bende 1 olanla basladim
taze_annee_ bbaskal peki büyük olandan anti+kolik olan var onu mu almalıyım kodu biliyorsanız söyler misiniz çok fazla çeşit var kafam karıştı 🤦🏻♀️
taze_annee_ buse2507 ama başlıklar çok pahalı onun yerine bir küçük birde büyük alsam daha mantıklı olmaz mı
bbaskal taze_annee_ başlık zaten aya göre değişecek yani akış şeklş yavaş orta hızlı diye gittiği için eğer tek biberon almak istiyorsan başlık değişimi yaparsın ben set halinde almıştım hem büyük hem küçük vardı
bbaskal taze_annee_ istersen Trendyoldan bak Orda set hali var hem küçük hem büyük istersen cam istersen plastik ben Trendyoldan almıştım ikili daha uyguna geldi
taze_annee_ Zeynepefem tekrardan merhaba, aventin antikolik 260 ml 1+ olan var acaba onu alsam yenidoğacak bebeğim sıkıntı yaşar mı
Zeynepefem taze_annee_ akışı bir tık hızlı ama bende onu kullaniyorum meme reddi yaşamadim alabilirsiniz. Yada 2 numarayi alin. Onun uzerinde 3 numara yaziyor