10 gündür çok fazla sancı ve kasılmam oluyor bebek doğum pozisyonunda kanala yerleşmiş son bir kaç gündür de çok fazla baskı hissediyorum çatı kemiklerim çok ağrımaya başladı bir kaç saatir ise alt kısım da baskı ve yanma hissediyorum sanki idrarim varmis gibi normal mi acaba yarın kontrolüm var ama ilk gebeliğim pek bilgim yok 2 santim açıklık vardı en son