bana da allerset önerdi fakat çok suçluluk hissediyorum içmemeye çalışıyorum ama dayanmak mümkün değil çek ağır geçiyor alerjim ilaç bile tam anlamı ile etki etmiyor , hamileliğinde bu ilaçları kullanıp bebeğini sağlıklı bir şekilde kucağına alan anneler varmı acaba aramızda ?