gamzw Bugün kontrolüm vardı bebegim ilk bastan beri makat geliş bu hafta cok umutluydm dönmüştür diye ama dönmemiş bu saatten sonra döner mi doktor haftaya gel donmediyse sezaryen icin gun verelim dedi tecrübesi olanlar yazabilir mi?