İnsülin direnci olup hamileliğinde şeker düşüklüğü olan var mı bana diyet verdiler iştahsızlık var bişey fazla bişey yiyemiyorum yediğim zaman da yarım saat geçmeden 60 Lara düşüyor şekerim böyle durumlarda ne yapıyor shnuz hanımlar bana da yardımcı olur musunuz