32 haftalık hamileyim bilgisi olan yazsın lütfen normal de benim bulantılarım olmazdı bır haftadır ateş basması kusma nefes daralması bır anda kötü oluyorum sizlerde de bu durum varmı gündüzleri bişey yok akşam yemekten sonra bı kac saatte kötü oluyorum kususunca rahatlıyorum neden böyle oluyor