laydtwinkle Merhaba kızlar 33. Haftadayım kısmetse ben nisan ayında doğum yapıcam… Bebeğim biraz iri 3 hafta kadar önden gidiyor, endişelenmeli miyim? Böyle bir durumla karşılaşan oldu mu süreciniz nasıl ilerliyor?
happycat laydtwinkle Benim de 2 hafta önden gidiyor 34 haftayım. Doktor açlık tokluk bakalım dedi. Çok şükür normal çıktı onlar da.
ebobel laydtwinkle kaç kilo bebeğiniz bende yarın 32 haftalık olacağım 2150gr oğlum önden gidiyor biraz ama 10 gün kadar olması zaten normal karşılanıyormuş
laydtwinkle Yanıtlayamadım biraz yoğundum kusura bakmayın 3 hafta kadar önden gidiyor 33+2 de gitmiştim en son ve 2550 gr demişti doktorumuz
momof3_ laydtwinkle tüm gebeliklerimde yaşadım genetik bir durum olduğu söyleniyor bir sorun yaratmadı yaklaşık 2 hafta önde ya da geride olması sorun teşkil etmiyor diyor doktorlar genelde sadece kafa gelişimi de ileride olduğundan normal doğuma uygun olmadığını söylemişti doktorum planlı sezaryen oldum fakat bu şekilde olup da normal doğum yapanları da okudum forumda çatı muayenesinde belli olur son haftalarda
laydtwinkle momof3_ doktora 3 hafta ilerde olması sorun mu diye sorduğumda normal doğumu sezeryana taşıyabilir o yüzden istemeyiz onun dışında bir problem olmaz diyor
nessrinnn laydtwinkle ben şu an 19 haftalığım tabi kilosu vs henüz belli değil ama doktorum ultrasona göre 3 hafta İlerde dedi bu durum sizinkiyle aynı mı demek oluyor yani kilosu vs belli değil sadece ultrasona göre öyleymiş bana göre galiba 3 hafta ilerden gidiyor çünkü bunu 16 haftalıkken söylemişti 19 haftadayken gel detaylı ultrasona gidip gidemyceğini söylycm dedi bildiğim kadarıyla detaylıya da 22 haftada filan giriliyor
laydtwinkle nessrinnn bebeğiniz önden gidiyor olsa da ayrıntılı ultrasona 22. Haftadan sonra girersiniz … iç organların gelişimi farklı bir durum … bize yaklaşık 25. Haftada falan 1 hafta önden gidiyor bebeğiniZ demişti hafta hafta ilerledi 33. Haftada 3 hafta ilerden gidiyor dedi işte … sizde sağlıcakla kucağınıza alın inşallah