Papatyam_8 Kızlar bebeğim 2 aylık ilk bayramımız ben bir türlü uygun bişey bulamadım ya bana fikir verin böyle süslü püslü istiyorum sade tulum giydirmek istemiyorum
ebrudefnee Papatyam_8 2 aya elbiseler var ama ama güzel süslü takımlar tulumlarda oluyor öyle de bakabilirsiniz
bbaskal Papatyam_8 1-3 aydan başlıyor aslında çoğu elbisede beden var ya ben kızıma bayramlık bakarken görmüştüm
1Ali Kızlar için çok cicili bicili şeyler var içim gidiyor 🥹bende oğlum için aynı dertteyim tulum giydirmek istemiyorum içime sinen takımda bulamadım 🫠
bbaskal 1Ali geçen hafta yeğenimin doğum günüydü ona da lcw den aldım erkek takımları da çok güzel bak istersen gömlek pantolon takımlar vardı
Papatyam_8 Almirolie aa az önce karşıma çıktı Instagramda tedirgin oldum daha önce Instagramdan alışveriş yapmadım bakayım bi teşekkür ederim