ecemk94 Elfidanur bir yaşıma daha girdim. Zaten boyum 1.50 daha da kısalırsam kendimi düşünemiyorum😂😂😂😂😂 eğer uzayacaksam olur ama😂😂
aslanbarlasss Elfidanur doğumla alakası yok bence ama yaşlandıkça kısalıyoruz diye duydum bende o da kemik erimesine vs bağlanıyor
kubraturkkoc Elfidanur her doğum anneden 1-2 cm götürür diye duymuştum bana mantıklı geliyor ninelerimiz neden eğilip küçülüyorlar yoksa 😅
Elfidanur ecemk94 🤣🤣🤣kaynanam demişti ilk kısalır boyun dıye bende şaşırmıştım buna bır ıkı kısıden daha duydum uzamışlar 🤭🤣
Elfidanur buse2507 kaynanam 🤣😂😂şaşırmıştım yani bende diyince ama bir iki kişiden daha duydum boyları uzamış artık tesadüf mü bılemıyorum
aslanbarlasss kubraturkkoc askım nenelerimiz regliden kesildiklerinde kemik erimesi olduğu için eğilip bükülüyor olabilirler mi 🙈