Esraysr16 ya geçmedi gerçekten . arada 3-4 saatte şiddetli bir ağrı gelip gidiyor. bebeğimin hareketleri yerinde şükür. Pazartesi kontrolüm var. aile Bakanlığındaki ebe ile yarın görüşüp duruma göre hastaneye gideceğim. annem normal diyordu telefonda yüzümü görünce bu gece doğurmayasın sakın dedi 😅