İyi günler hanımlar dün kontrolde doktor bebeğin dört kilo artışı eksisi de olabilir ama iri bir bebek dedi 39+3 deyim ilk çocuğum normal oldu bunu da öyle istyorum doktor da 41 bitene kadar bekleyebiliriz dedi ama yanındaki kızda zor olur şunu sancı verelim demişti beni muayene ederken sizce 41 de yüksek kiloyla normal doğum olur mu