Merhabalar, 37+1 di dün akşam. karnım uzun süre taş gibiydi bebekte harektsizdi. 2 saat sonra acile gittik sıra beklerken bebek hareket etti ultrasonla kalp atışı vardı nst ye alalım sancı olursa açılmana bakcam dedi minik minik sancı çıktı , açılmama baktı 1 cm daha dedi 3 gün sonra gel dedi kanama - suyun gelirse gel dedi eve gelirken günlük pede kan gelmiş sonra gece WC ye kalktığımda temizdi kan leke yoktu sabah uyandığımda az bişey olmuş leke az önce yürüyüş yapıp geldim çıkarken temizdi geldiğimde kahverengimsi kan vardı ne olabilir gitsemmi acile bilemedim 😢