7+5 ikizlere gebeyim 2 haftadır mide bulantım pik yapmıştı fakat şuan çok hissetmiyorum bulantının birden kaybolması beni birsz tedirgin etti birde kasık ağrım yoktu o başladı sol tarafımda bacağıma doğru vuruyor. Daha önce bir kaybım olduğu için insan sürekli endişe duyuyor. Kalp atışlarını geçtiğimiz haftalarda duyduk bu arada. Normal mi bulantının ve kasık ağrısının gidip gelmesi yoksa kontrolüme daha 5 gün var hemen gideceğim