Kızlar normalde benim lekelenmem olurdu 1-2 saat sonra adet kanamasına dönerdi ilk kez bu durumu yaşıyorum 8 gündür kahverengi lekelenmem var yarın normalde regl günüm ama hiç regl belirtilerim yok kasıkta sızlama göğüste hassasiyetlik falan bu arada 57 gün önce kürtaj oldum 14 ocakta kürtaj oldum 14 şubatta regl oldum sat 13 mart bugün gebelik testi yaptım negatif ama adet olur muyum ya benim bu ay hsg çektirmem gerek neden bu kanama adete dönmüyor 😞