Selam Kizlar, ben Eylül ayindan bu yana cocuk istiyorum fakat daha nasip olmadi ama benim aylardir pesimi birakmayan idrar yolu enfeksiyon sorunum var tekrarlayip duruyor yani… genelde sabah ilk idrarda sorun oluyor gün icinde rahatim. Kizilicik suyu ictim doktorun verdigi antibiyotigi kullandim bir süreligine gecirdi ama birakinca tekrarliyor…
Sizce bu durum gebe kalmami direkten engellermi?