esra8samet Folik asit marka arayışındayım doktor regenesis max plus önerdi çevremden ocean önerildi ne kullandınız
kocede02 Ben sadece bir ay kullandım folik asit doktorun yazdığını almadım eczacı ocean önerdi içinde balık yağı vs de olduğu için, Dier ay gittiğimde doktorum gerek yok kullanma dedi, sizler kaç ay kullandınız
NilVibe esra8samet ilk öğrendiğim doktor decavit verdi ilk üç buçuk aya kadar onu kullandım sonra gittiğim doktor vifolic verdi doğuma kadar onu kullanıcam
mervekalkann esra8samet regenesis kullanıyorum ben doktorum vermişti çok memnunum. Ama 2. Trimesterda kullanmaya başladım ondan önce ilk 3 ay prefolic plus kullanıyordum.