merve_s14 Pcosum var ama son doktor kontrolümde artık belirgin olarak gözükmediğini söyledi öncesinde de çok ağır bi pcos değildim aslında şuan hsg rahim filmi çektirdim ilk 3 ayı gebelik için değerlendirmemi söyledi bu konuda olumlu sonuçlar alan var mı
emine717_ merve_s14 bende ağır pcos var hsg çekildim sonraki ay çok gzuel bir yumurtlama geçirdim ama eşim asker olduğu için değerlendiremedik Kasım ayında çekilmiştim hsg sonraki ay dongum çok uzun sürdü 50 gün sürdü toplamda sonra regli oldum 11 Şubat’ta 11 Mart’ta tekrar regli oldum yani henüz gebelik yok ama inşallah artık olur 🥰rabbim hayırlısı ile versin
sevimlipandahii merve_s14 2⁷ Ekim’de çektirdim sonuç alamadim Şimdi letu + çatlatma iğnesi tedavisi görüyorum
merve_s14 emine717_ inşallah güzel haberler alırsın bende bekliyorum bu ay değerlendiriyorum inşallah olur doktorum da 23 ünde yumurtamın ne durumda olduğuna bakacak bu ay inşallah güzel sonuçlar alırız 🫶🫶🌸🌸
merve_s14 sevimlipandahii yeni mi başladınız tedaviye sizinde pcos varmı yoksa farklı bir şey mi inşallah sizde hayırlı güzel haberler alırsınız bizdee🫶🫶