Sedamomy öncedn olup sonradn düzeledebilir. Bence hiç korkma. Ben kaç tane düşük yaşadm hiç birindede bulanmıyrdu bunda da buşanmadj ikizi düşerkende bulantı olmadı. Kasıklarnda hatta ara ara ağrıda olablr. Eğer ağrı durmuyorsa örn benm düşklermde ağrılarm sanki köpeğin eti parçalaması gibi bi ağrı gelio gelip geçiyordu sürekli. Bnda da başkarda kas gerilmesi gibi ağrıysa kormma ama dediğim gibi ağrı da varsa dr git.