Pelinn_6506 bence ne kadar erken o kadar iyi. Ben 4.haftada öğrenir öğrenmez gitmiştim. Kese, bebek, kalp atışı görmek en son düşüncemdi ve ilk hamileliğim olduğu içinde bunları görüp göremeyeceğimide bilmiyordum zaten. Ama iyi ki erkenden gitmişim diyorum. Kanama alanım varmış ve erkenden önlem aldık. Şuan 36.hafta bitmek üzere. 2.olsa yine erkenden giderdim.